Snööön?

Det känns som det bara är heg, helg & helg. Men det gör mig ingeting. I helgen har det inte hänt mycket. I fredags skjutsade mamma upp mig och Daniel till Eva där var ju oxå Linda. Jag och Daniel fick med oss sparken upp, vi tänkte att då skulle det ju gå fortare hem. Satt där och spelade kort, jag vann :) Sen så skulle ju jag och Daniel bege oss ut, men dra någonstans så det snöade. Och med sparken kom vi ingen vart heller. Det var bara svårt att sparka med alla snö som hade vräkt ner. Lördagen spenderades hemma, men mamma. Väldans mys, tittade på film och åt chips :)
Och idag har jag skottat gården och inte gjort nå mer. Åkt in till staden som alla andra söndagar.
Kan ju bara säga att någon mer snö behövs ICKE!
Vill ha sommar.

Hoppas på en skön och bra vecka :) Vill dock ha en ny lägenhet, men det finns ju inte i Östersund heller. Och om det finns så har man inte turen att få någon! På lördag är det alla hjärtans dag och då hoppas jag på mysigheter!!

Ne nu ska jag föraöka sova så man är pigg tills imorron.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0