Sent ..

Sitter hos Malin och pratar skit, ska snart ska gå hem och sova. Men det går ju som det går, här kan man ju bli sittandes ett tag :p Igår när jag kom på Hammarn så åkte jag till mormor där man fick mat :) Sen spelade jag mormor & morfar kort. Jag vann ena gången och momma ena gången. Synd om morfar som förlorade båda gångerna :( Sen åkte jag till Malin och gjorde inte alls så mycket. Är ju som sagt även här nu. Har varit hos Zanna och spelat buzz och jag och Malin har även spelat rummy. Men inget gick bra!!
Imorron ska vi till morfar för att fira honom eftersom han fyller år på måndag. Han fyller 61 tror jag :) Sen ska man ju oxå till staden, men känner mig dock inte så pepp på skolan i veckan. Jag vill oxå ut på 100 dagars så jag vet inte hur jag ska göra.

Ne nu ska jag försöka ta mig hem :p

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0