Nu så ..

Linda vann inte, men jag slog iaf mitt eget rekord. Jag kom på ca 3100 poäng. Har aldrig fått så mycket. Så antagligen gick det bra för mig idag. Jag funderar på att titta på oth, men njaa jag vet inte rikigt. Är inte heller så pepp på skolan imorron känns bara drygt att börja med matte och sen ha lite på Fredriks lektion och sen på nolia. Men vad ska jag göra hemma? Vi får se hur det blir med det.

Daniel har förmodligen fått en lägenhet och det är ju jätte bra för honom. Men känns ändå surt för mig.
Jag har funderat mycket sen igår, och du gjorde helt klart den bästa saken. Men jag ångrar att jag är som jag är och det vill jag ändra på. Den är du som är hjälten nu och jag är den som förstör. Men jag lovar och svär från och med igår är jag inte sån längre. Jag kommer göra allting i min makt för att sätta ett stopp på odjuret som funnits inom mig. Allt för dig, allt för oss. Allting ska väl inte vara lätt heller. Men jag kommer iaf göra saken mycket lättare nu. <3

Och Jimmy, JAG FINNS HÄR FÖR DIG :) <3

Älskar dig Daniel, oändligt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0