Möblerat om ..

Idag började skolan kl 10, har varit en otroligt slapp dag. Men gjorde ganska mycket öndå på skolan, eller ja.. Kanske inte men ändå. Sen gick jag hemåt så gick jag och Daniel och handlade, dyyrt. För ca 500 kr, fan när man inte får pengar av morsan för att köpa mat, jag tror inte att det finns något tråkigare att spendera pengar på. Vi t isf kyckling med ris, och riset blev bra och det var min första gång jag fick till ris. Sen har jag möblerat om oxå, jag vet ite om det blev bättre eller sämre men jag kan inte ha likadant hela tiden.
Nu har jag iaf duschat oh vi sitter och käkar vindruvor. Mumma.
Idag har Linda fått en lägenhet, rätt så nära mig :) Det var en bra nyhet iaf, slipper hon bo i Brunflo, vem vill bo där?

Ne nu ska vi kika på film, få se om Jimmy kommer upp.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0