Malin ..

Måste självklart ge mycket beröm till Malin just nu. Vänner är något otoligt speciellt och viktiga.
Malin är otroligt vktig för mig. Med henne kan jag prata om allt från himmel till jord, jag kan vara gnällig, arg, glad, sur, lessen ja vad som helst. Hon stöttar, hon lyssnar. Det är en vän, en som alltid är den hon är och alltid säger vad hon tycker. Det finns inte en människa i hela värden som är som dig. Du är min bästaste vän. Jag önskar dig allt gott i världen, all lycka. Vi kan tjafsa, vi kan skratta. Men vi kan alltid luta oss på varandra. Vi finns för varandra i alla lägen.
Du är en en sån bra vän för mig.
Man måste berätta nån gång hur bra en människa är, och det är du Malin Maria Håkansson.

Jag finns för dig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Finns ingen underbarare än du :) <3

2009-02-19 @ 22:47:22
URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0