Jao heelgen ..

Nu har ännu en helg gått, min helg har varit sådär. I fredags drack jag, JimmyH,JimmyP,Linda,Ragge,Daniel & en massa mer. Det började bra, men slutade kanske dock mindre bra. Blablabla, jag Daniel & JimmyP var iaf på olearys eller hur det stavas. Var inte så roligt, men 2 underbara människor så går det ju :p
Ja sen igår så åkte jag och Daniel på hammarn för att vi skulle på kalas idag. 102 års kalas, som lilla Klara fyller imorgon. Den bästa tanten jag känner.. Så det blev tårta och en massa, sen så har vi åkt in till östsersund igen och nu gör vi ingenting. Ska fika snart, iaf jag.
Jag fick en lägenhet idag, men jag vill inte ha den så jag bad gubben ringa Linda, men det var någon annan snubbe som skulle kolla först. Men hoppas Linda får den iaf om hon vill ha den.

Imorgon ska man till Åre med skolan. Så hoppas jag att lägenheten är städad och fin när jag kommer hem!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0