Frilufsdag ..

Har vi haft idag, ja kanske en kort sådan. Jag, Linda, Jimmy & Jimmy åkte upp till lillsjön var där runt halv 10 kanske ? Det var hyfsat kallt vill jag lova. Så vi fick gå på en gång så vi tog 8 över 10 bussen hem igen. Skönt att ha klivit upp och gått lite, och ett + att man inte somnat. Jag ha ju min OTH ja :) Det är mycket spännande nu. Daniel är på skolan så det är lite tomt här hemma, men ändå skönt att ha en liten stund för sig själv.

Helgen var jätte bra, fick träffa kusein Johanna som är ett stort + :) Synd bara att man ha skola nu när hon äntligen är här. Men det kan man inte göra så mycket åt. Jag fick en dolce&gabbana parfym av Daniel som alla hjärtansdag present. Blev hur glad som helst över den. Tack älskling.

Ikväll tror jag det blir rummy med Linda, Daniel & Jimmy. Så Persa så klart som får titta på :p hehe.

Nu blire lite till OTH för min del.
Ha det gött alla.
R.I.P <3

Puss


Kommentarer
Postat av: Natalie

<3

2009-02-17 @ 15:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0