Bra dag ..

Idag började jag kl 9 ist för kl 10. Vi skulle få den korta "utbildningen" hjärt&lung räddning anpassad för barn, spädbarn samt större barn. Vi hade det i ca 3 timmar. Väldigt bra att få sånt med skolan tycker jag. Det är trots allt viktigt. Så nu kan Diana rädda liv :) Vi har ju redan gått den på gympan men anpassad för vuxna. Och den är ju en hel del skillnad på en vuxen och en bebis. Sen hade vi matte, och jag och Linda gick sist därifrån. Men vi är ju isf där man ska vara nu :) Har även G i naturkunskapen :) Men dock så går det sämre med matten, den är så kronglig. Måste ta tag i det där.
Sen slutade vi och nu ha jag kikat på OTH, ska äta nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0