Utgång ..

Idag blir det utgång. Jag och Johanna ska ut på hotellet ikväll. Det ska bli jätte roligt. Så jag hoppas på en bra kväll. Vi ska sitta hos Zanna och dricka lite innan vi åker upp. Och hos Zanna lär det vara en drös :)

Nu tänkte jag försöka skriva upp vad jag ha fått igår:
Presentkort på Gina 100 kr - Johanna
Prestentkort på H&M 300 kr - Mamma
Present kort på Make up store 500 kr - Mormor och Morfar
200 kr - Farmor
200 kr - Faffan
500 kr - Farfar och Lilian
Refil kort 100 - Mamma
2 trisslotter - Mormor, Morfar och Faffan (vann 25 kr :P)
Peak tröja - Daniel
Pajform, ungsform, 4 skålar och 2 andra skålar - Mamma
2 muffinsformar - Mamma
En scarf - Krille
Ljus + fat - Elin
En ängel - Therese
Kokbok - Mormor och Morfar
Tavla på Eliaz och Novalie - Eliaz och Novalie
Film - Eva

Jag tror det var allt jag fick, och jag är super nöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0