Uschaaa ..

Nu har jag inte skrivit på jätte länge igen. Jag vet inte riktigt vad som händer. Men det har nog inte hänt så mycket sen sist.
Krille fyllde 16 i söndags :) Så vi var där och grattade honom och vi åt självklart tårta :)
Nå mer i stort sätt har inte hänt. Eller jag och Daniel sov hos Malin i fredags, det var mysigt!
Söndags kväll åkte vi in till Östersund, för jag hade skola måndag och tisdag. Så idag var det avslutning vi fikade lussebullar och peparkaka :p Gjorde ett prov i morse hoppas jag blir godkänd.

Bara 2 dagar kvar till julafton, det känns så där jätte konsitgt. Har ingen julstämning alls, men det blir väl. Nu har Johanna kommit hit med, få se om vi ses nått ikväll eller imorgon. :D
Det är fruktansvärt kallt ute, det är 20 - ute och bara man går ut så fryser man ju ihjäl.
Nu ska jag sluta skriva, blir ju ändå inge vettigt heller :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0