Lördag ..

Vad har hänt sen sist? Daniel kom i torsdags iallafall :) Och sen kvällen var vi hemma hos Malin, den kvällen var det livat till 1000! Jag, Malin och Daniel sprang runt runt i hela lägenheten och lekte. Vi verkligen lekte :P Hahaha.. Ja men det var jätte trevligt hur som helst. Igår var vi på lucia uppe i kyrkan. Det var jätte fint, tycker det är så gosigt. Ska ju dit imorgon också, när det är för allmänheten. Så såg vi på idol finalen hemma hos Malin igår :) Var också en trevlig kväll.

Nu sitter jag bara här på soffan väntar på Daniel som är och träffar Tijan. Vi lär ju göra nån mat när mamma och Therese inte är hemma. Sen vet jag inte hur kvällen slutar. Man kanske dricker någon cider och ha det trevligt :)

Nu ska jag göra någon annan nytta, kanske starta en tvätt maskin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0