Julklapps handling ..

Vi blrjade som vanligt kvart i 1 idag, så kom 2 stycken från Mika och berättade vad det var och vad dom gjorde. Jag tyckte att det där lät jätte bra för dom som behöver det. Vi fick sluta efter 1 timme ungefär.. Efter det gick jag ner på stan och köpte julklappar. Så nu är allt sånt gjort förhoppningsvis. Sara och hennes kompis Linn kom ner och höll mig sällskap. Vi gick och käkade och gick runt lite :) 
Sen tog jag och köpte en till julklapp till Daniel. Vad bortskämd han blir. Men jag hoppas verkligen att han blir glad :) Så tog jag och köpte några viktiga saker till mig själv. Behövliga och behövliga men vi säger att det var nödvändigt.

Nu ska jag lägga mig och vila en liten stund, inte sova!
Sen ska jag lägga ut några låtar jag tycker om just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0