Gott mytt år ..

Här uppe i Umeå är det mycket snö och trevligt :) Kom hit i Måndags och vi har varit på bio, gått på stan med Daniels mamma. Riktigt mys. Så kom Daniels små syskon igår, full rulle med andra ord. Få se när jag beger mig hem över.  Idag blir det en mys dag, förrätt varmrätt och efterrätt :) Nån cider och bara umgås med varandra.
Utgången blev inte så lyckad för min del alls tyvärr. Men det är ingenting jag grinar för. Men otroligt tråkigt när Johanna äntligen var här. Men vi får ta nya tag, 3dje gången gilt brukar man väl säga? :p Sen fanns det ju självklart folk man störde sig på hela kvällen. Haha, stackars människa. Så "vuxen" men måste ändå provocera sig till uppmärksamhet som en lite fjortis. Haha, tur man inte beter sig riktigt så själv.
Igår försökte jag ännu en gång, tog första steget till någon som hade kunnat blivit bättre igen. But no answer again.
Jag saknar mina sötnosar Malin Och Eliaz för mycket faktiskt.  Massa kärlek till dom.
Så önskar jag er ett riktigt gott nytt åt :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vad söt du är :)

Saknar dig med!! Älskar dig!!

2009-12-31 @ 18:21:03
URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0