God Jul ..

Jag hoppas att allas jul har varit så bra som min.
Jag har fått kännt mig viktig idag i och med att jag jobbat. Efter jobbet så gick jag till morbror + sambo + hennes pappa, mina kusiner, mormor och morfar, faffan , mamma, Therese & Daniel var samlade där. Jätte mysigt, vi åt efter ett tag. Sen blev det dags för julklapps öppning. Vi satt nog och öppnade paket i 3 timmar :) Så mysigt! Jag fick mest julklappar också till min förvåning, eller allas förvåning kanske :P Hahaa.
Jag tackar så hemskt mycket för alla julklappar, har aldrig varit så nöjd med en jul som denna :)

Jag skriver mer sen om vad jag fått osv.
HA EN RIKTIGT BRA FORTSÄTTNING!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0