Tråkig lista, orkar inte skriva nått ..

Hur bor du: Jag bor i ett hus med mamma&syster, så har jag en lägenhet i Östersund.
Brukar du komma i tid: Inte alltid, är rätt duktig på att försova mig..
Hur lång är du: Inte många cm, kanske 1.63 ?
Kan du laga mat: Ja det tycker nog iallafall jag att jag kan.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag pluggar i Östersund på Wargen, går barn&fritid sista året. Jag jobbar också extra på Strandliden!
Vad har du på dig just nu: Underkläder, leggins, linne och en tröja.
Har du någon fobi: Ja för spindlar, tyvärr.
Hade du en bra kväll igår: Ja det tycker jag verkligen att vi alla hade :D
Vilket är ditt senaste inköp: Hmm, kläder om man ser det så annars tuggummi..
Din favoritdryck på morgonen: Jag är så van att dricka vatten, men oboy är ju gott..
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Studiebidraget, så de är väl från komunen ..
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja med min älskling  :)
Vad hade du sönder senast: Oj, jag vet inte alls.
Vem snackade du med senast: Med Malin.
Varm favoritdricka: Varm chocklad.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: Rosa pantern!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Ja du, länge sen det var nått riktigt dumt!
Saknar du någon just nu: Ja Daniel, och kusin Johanna :)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ibland krävs det bra lite, det beror. Men rätt mycket får mig irriterad.
Någon jag stör mig på: Nån enstaka människa.
Intressen: Öh, vara med vännerna och min pojkvän.
senaste person du kramade: Min syster nyss.
Senaste person du ringde: Daniel
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Så klart jag vill, 2 st.
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja för då blir det systemet :)
Har rakat dina ben någon gång: Absolut..
Är du sugen på något nu: Nej jag är ju inte med Malin så :P
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0, jag hatar kaffe!
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: Nej, det sticks!
Micro-pop eller poppa själv: Malins :)
Brukar du baka: När lusten faller in så ja.
Röstade du i det senaste valet: Nej eftersom jag endast var 16 år då.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Man ska inte klaga, men alltid finns det ju saker som skulle kunna vara bättre.
Vilken låt lyssnade du senast på: Sånt lägger jag inte märke på, eller så kan det varit Eliaz barn skiva :P
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja jag & Daniel..
Vad tycker du är äckligt: Spindlar är absolut äckligast, sen finns det så mycket så är äckligt.
Har du pengar på mobilen: Det har jag alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0