Det blir mellanrum ..

Som alla märker blir det en hel del mellanrum i mitt bloggande. Har inte skrivit sen i fredags.
I fredags var jag iallafall ute och åkte lite bil.
I lördags var jag hos mormor&morfar mest hela dagen. Vi käkade middag och spelade plump. Sen for jag till Malin runt 7 så sov jag där. På söndag sov jag också där. Det var marknad, jätte mysigt var det. Vi var helt slut i söndags gick och la oss halv 10 och innan 10.15 hade vi somnat. Det var nått som verkligen behövdes.
Igår var jag på skolan, det var trögt att åka in fram och åter men det kvittar. Det var ju så längesen jag gjorde det.
Idag är jag hemma, har haft världen huvudvärk inatt, så när klockan ringde hade jag kanske fått sovit 20 min. Hade presic somnat så klart. Jag orkade inte ta mig ur sängen och jag hade fortfarande huvudvärk. Men jag har ändå inte kunnat sovit, eller visst har jag sovit. Men varit vaken kanske 20 in på varje timme sen 7. Så kvart över 10 gick jag upp. Det är något bättre nu men det känns fortfarande. Igår på dansen mådde jag också dåligt kanske ha nått med det att göra?
Känns jobbigt att vara borta från praktiken hatar när jag missar!
Nu ska jag sätta mig och göra nå uppgifter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0