Bra dag ..

Dagen har varit jätte bra, dock så är jag ju en aning trött. Var trevligt att träffa hela klassen idag. Men första lektionen fick vi en utskällning det första vi fick. Eller ja.. Men då sa jag - men det är första lektionen vi har tillsammans på 5 veckor. Då svarade han surt - ja men säg det då! Och då svarade jag tillbaka - ja jag gjorde väl de nu eller hur?
Herregud, jag blev så less. Även så satt jag tyst och de var andra som pratade men när han malde ur sig så var det ingen som vågade säga nått.
Sara har iallafall varit här och ätit middag, tittat på mitt lilla kryp in :p Det blev absolut ingen fin middag, det blev makaroner och köttbullar :)
När Sara gick hem så gjorde jag klart ett arbete. Och nu ska jag snart titta på AA, sen ska jag då sova! Ska upp halv 11 imorgon ska bli EN aning skönt :)
Tänkte göra en ny kategori också, men musik jag tycker är bra!

Nu ringde Malin så bäst att sluta :p Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0