Bio ..

Klockan 9 idag så var jag hos tandläkaren för att laga ett hål. Var så klart skit nervös. Jag blir ju alltid så uppspelt när jag ska göra nått som har med smärta att göra. Men det gick jätte bra faktiskt, det gjorde inte alls så ont. Men det var ju bara ett litet hål, eller början till ett hål så det va ju knappt något att laga. Och morfar skjutsade mig och hämtade mig också fast han nästan var hemma i Ragunda för att fika. Tack så mycket  <3

Sen var det skola, och jag var med Krille idag. Efter skolan gick jag, Krille och Jimmy hem till Krille och tittade på en film. Sen gick jag hem och åt, gick ner till Malin och roade Eliaz :) Han är ju en liten solstråle nu. Och nu kom jag och Malin nyss hem från bion, vi var på bröllops fotografen. Den var rätt rolig faktiskt.

Nu ska jag läsa bloggarna som jag inte ha hängt med på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0