3 saker ..

Tre saker jag inte förstår mig på: På människor som säger saker och struntar i det sedan. Jag förstår mig inte på demokrati. Förstår mig inte på mig själv ibland. 
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
Har ingen skrivbord, eller ett hemma i Hammarstrand och de har jag gjort till ett smink bord :p Men på bordet hemma i lägenheten har jag mikro, dator (oftast) och ljus :p 
Tre saker jag gör just nu:
Sova, träffa Daniel och shoppa är nog det jag skulle vilja göra. Sova skulle vara drömmen!
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Ja du, jag vill ut och resa mycket, jag vill skaffa barn och jag vill öppna ett behandlingshem :p Det är ju några saker som jag vill göra innan jag dör av alla 100..
Tre saker jag kan: Jag kan .. oj vad svårt. Vad kan jag? Jag kan faktiskt rita/måla av rätt snyggt om jag vill, jag kan vara bra på att finnas för mina vänner, jag kan vicka enbart på lilltån :P
Tre saker jag inte kan: Jag kan inte sjunga (vilket är så synd), jag kan inte ha lampan tänt när jag ska sova, jag kan inte gå utan smink på en fest.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Ja du, det har jag ingen aning om :p
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Sjunga, sminka mig snyggt och skaka rumpa ;D
Tre favoriträtter: Grillat är absoluta favortiten, friterad kyckling och kanske tacos :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0