Värmen ..

Helt ärligt så håller värmen på att smälta sönder mig. Det är så varmt så jag kan knappt vara ute.
Jag vet att man inte ska klaga på solen men nu gör jag det ändå.
Igår blev det ändrade planer. Jag och Daniel bestämmde oss för att cykla till Daniels mamma Anna, vi tog post cykeln så jag skulle få åka :) Ganska snällt gjort av Daniel. Det är ju ändå ca 4 km. Vi kom dit så gick vi och handlade, gjorde mat, åt maten sen var det glass time :) Väldigt mysigt och gott. Vi var ju dock tvungen att vara ute nästan hela tiden och fram mot 19.30 tiden var det rätt kallt ute. Men så är det om man har ca 10 katter som jag inte tål :p
Sen cyklade vi hem och tittade på Wallander. Filmen var rätt bra.

Nu ska jag göra nått annat än att sitta här. När jag kommer hem kommer jag lägga upp bilder :)


Kommentarer
Postat av: emma

nu kan man läsa igen, utan problem:D

2009-08-10 @ 13:18:32
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0