Shopping test ..

Beskriv din stil med 3 ord.
Bekväm, vanlig men ändå rätt snyggt :)

Vad innebär mode för dig?
Mode? för mig är mobe både snyggt och fult. Men är inte så besatt av mode.

Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?
H&M och gina tricot är bäst.

Shoppar du second hand?
Har gjort  det 1 gång i mitt liv. Kan ju säga det var billigt och bra.

Vilken är din favoritdesigner?
Sånt kan jag inte mycket om, men Ed Hardy har sjukt snygga kläder.

Vad är din favorit i höst?
Ingen aning, koftor kanske? Måste köpa några nya.

Hur mycket shoppar du för i månaden?
Det beror på hur mycket pengar jag har, kan inte alls säga. Men lite för mycket är det ju kanske.

Dyraste plagget respektive billigaste?
Öö, min adidas tröja är dyrast tror jag, och mjukis shorts som jag köpte på rea för 50 kronor kanske är de billigaste.

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Jag tror jag shoppar mer då, eftersom då har man ju mer pengar.

Brukar du tröstshoppa?
Nja, klart det har hänt. Men är ju inte ens som måste ut och shoppa om man mår dåligt.

Högklackat eller lågklackat?
Både och bara dom är bekväma.

Vilken är din drömväska?
Ingen aning..

Vilket blir ditt nästa köp?
Oj vad svårt, det som faller mig i smaken :)

Vilka är dina stilikoner?
Har ingen speciell, isåfall mina vänner :)

Favoritplagg just nu?
Jeans jacka

Favoritaccessoarer?
Skor & armband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0