Trött som en gnu ..

Godkväll alla!
Idag har det inte hänt mycket mer än att klockan ringde halv 7, va på jobbet tills klockan 8 och jag kom hem därifrån klockan 17. Då va den dagen slut, ne när jag kom hem åkte jag till mormor och morfar. Lånade deras dusch så jag slapp tända upp. Sen kom även Micke och Märta dit så vi fikade. Sen åkte jag med dom hem och kom hem för en halvtimme sen kanske. Hård dag verkligen. Men det var min dag iallafall.

Sen fick jag veta lite skvaller idag, känns inte så himmla dumt. Ganska roligt att ett sånt svin har en pojkvän som inte håller sig till bara 1. Det kan jag säga att jag önskar inte någon det, för jag vet hur det känns. Jag vet hur det ser ut också, att se sin kille med en annan tjej. Jo jag vet. Men det ska man aldrig behöva göra, och som sagt jag önskar inte någon otrohet. Men undantag undantag, jag glädjer mig fan när det va dig det hanlade om. Haha OBS! Vill att de där kommer ut, men jag tänker inte gå till strid om att få ut sanningen, är du för blåst för att veta något så borde du inte något veta heller.
Puss på de!

Nu ska jag gå och hänga upp tvätt, sen ska jag städa lite. Sen lägga mig antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0