Tillbaka ..

Idag har man återvänt till gammla rutiner igen, det var konstigt att vara tillbaka på skolan. Jag kände mig som en 1a hela dagen :p Men det var roligt att se klassen igen. Vi fick ett rätt okej chema, inte bäst med helt okej. Om man jämför med andra året så är ju detta ett himmelskt chema.
Har inte gjort nå mer än varit i skolan idag, eller Linda var förbi här en liten sväng.
Imorgon kommer älsklingen som det låter. Så i elgen blir det mys. Nästa helg ville Linda ha med mig på nån rappar sak, det lät ju jätte roligt :) Sen helgen därefter ska vi ha klassfest. Hur ska jag klara av att inte komma hem på 3 veckor? Kommer jag ens att klara av det? :p
Men det blir nog bra det där. Idag fick jag min lön. Fick 6100 kronor. Härligt för mig, men dock ska jag lägga undan 1000? Om jag inte tar mer.
Men det kändes helt okej att få in lite pengar,

Imorgon är det skola till klockan 3. Så ska jag äta middag med Emma. Undra vad vi är sugen på imorgon då :p
Nu har jag inge mer att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0