Sundsvall ..

Kom hem för ca 1 timme sedan, for klockan halv 10 imorse. Vi var först på marknaden och gick runt där från 11 till ja klockan 14 kanske? Sen for vi till birsta och gick runt där lite. Jag fick med mig lite saker från Sundsvall iallafall och är rätt nöjd :)
Jag köpte:
Såna sladdriga kort byxor (vet ej vad dom heter)
Ett linne och ett par örhängen
Hårfärg
Tyg hyllor eller vad det är från IKEA (ni vet sån som man själv kan hänga upp i garderoben med några fack i?)
7 par strumor

Ja det var nog allt och det gick på ca 320 kronor. Det är väl väldigt billigt och bra?
Sen så köpte jag även present till lill pojken:)
Nu ska jag göra nått annat än att sitta här, känner mig sugen på nått :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0