Stressad ..

Börjar bli lite lätt stressad nu, jag brukar alltid vara så snabb på att packa. Men nu har jag inte rört ett finger i packningen, känns som jag kommer få en stressad dag imorgon. Ska bli skönt att komma ivög en sista sväng innan skolan börjar igen. Det ska bli otroligt skänt med det sista året, tänk vilken kul student vi kommer ha. Vi kommer äga sönder alla våran klass :)

Ikväll har jag inte gjort mycket, mormor och morfar har ju varit här och ätit. Gott vare vill jag lova. Sen så har jag tvättat som vanligt. Och vid 21 tiden gick jag ut och gick i ca 40 minuter. Jag förstår inte varför man aldrig går ut då och då, det är ju inte jobbigt utan bara skönt. Och det är välbejövligt för min del iallafall.
Nu ska jag väl bara ta det lugnt och umgås med mamma som är hemma igen, hon kommer hem och jag far.
Fick även 3 par örhängen och ett present kort på H&M på 150 kr av mamma när dom kom hem från Östersund för att jag har städat och haft hunden :) Tack jätte snälla mamma!!

Måste säga det innan jag gör något annat, att bättre mamma, bättre mormor, bättre morfar än dom jag har finns inte!
Älskar er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0