Stolt ..

Idag har jag gått ca 4-5 km, är jag inte duktig? Jag och Emma gick ut runt ja vad var klockan halv 7 kanske. Så vi gick en bra bit och surrade på som några hökar. Jätte trevligt måste jag säga, måste vi ta och göra igen :) Är så skönt att gå när man har något intressant att prata om, man går som av sig själv då.
Sen for jag upp till Eva, vi har pratat en massa och fikat nybakat bröd.
Imorgon kommer Tijan hem också, kul. Så följer Linda med honom hit, länge länge sedan man träffade dom små stjärnorna. Så jag hoppas vi ses något.
Annars ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna sen är det sex and the city som gäller. Ha fått lånat dvd boxen av Lisa, väldigt snällt. Få se om jag ringer Daniel också, tycker inte riktigt om det här så kan hända att jag skiter i det också. Man låter det vara som det slutade och då blir det varken bättre eller sämre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0