Snart så ..

Nu tror jag att jag har med mig allt.

* Laddare + headsett
* Kamera + sladd
* Smink + håsaker och tandborste
* Medicin
* Kläder
* Underkläder
* Skor
* Pengar
* Bok
* Parfymer
Ja det måste väl räcka, kan även vara något jag glömt skriva upp också. Nu är det bara att vänta på att mamma slutar och hämtar upp mig, ta ut pengar, springa in på ica och sen åka buss till ca 22 tiden :/
Får inte glömma att gå på toaletten inna jag far, det brukar jag vara en mästare på. Och jag sätter mig inte på toaletterna på en buss, fyy!
Jag vet inte om det kommer bli så mycket skrivande i Umeå (brukar inte få sitta mycket vid datan där), vet inte om det kommer bli så mycket bilder heller. Men när jag kommer hem så kommer det komma bilder. Tänkte dels ta en bild på hur dom bor, så ni får se :) Det ser mer ut att vara på landet där än utanför mig iallafall :) Men då är det ju bara 10 min till Umeå ändå, så skillnad är det ju. Här har man 10 mil om man ska till någon stad :p

Ha det bra, och tänk på mig när jag sitter där på bussen och har tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0