Sista dagen på sommarlovet ..

Ja idag är det väl bara att njuta? Sista dagen sen återvänder man till skolan. Men ska bli skönt att få in rutiner och man har något att göra på dagarna. Så får man ju träffa klassen :)
Sitter här och väntar till jag ska ner på stan med Linda, hon tar bussen från Brunflo typ nu. Så jag ska väl gå snart jag med. Ska köpa hårspännen till farmor, sen inget mer. Kanske handsprit, vill ju inte ha svininfluensan.
Igår tittade jag ju på män som hatar kvinnor, jätte bra film var det. Har ju velat sett den sen den gick på bio men det har aldrig blivit av. Så nu är jag nöjd.
Ne nu ska jag titta så jag fått med mig allt sen traska ner mot stan.
Ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0