Riktig hemskt ..

Ja en riktigt hemsk sömn har jag haft inatt, det har varit så varmt i rummet så det är inte sant. Sen kunde jag inte somna igår heller, vid 1 höll jag på att somna men det vände. Va upp på toa vid 3, sen måste jag ha somnat. Det är iallafall skönt att vara vaken nu ocj slippa ligga. Men Daniel sover fortfarande han, ovanligt?
Igår var den en lugn dag, vi var bara iväg och handlade sen var vi hemma hela dagen.
Och idag vet jag inte alls vad som händer, det får vi se. Men jag känner på mig att det blir en lugn dag idag med.

Imorgon åker är det 6 timmars bussresa. Det är jag inte alls sugen på.
Nu ska jag äta frukost.


En snygg bild på oss, sen i onsdags tror jag på nån veteran träff :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0