Regn väder ..

Men vilket väder vi haft idag, blir man förvånad? Nej det blir intejag iallafall, det är tråkigt att vi fått ca 2 och en halv vecka med fint väder på hela sommarlovet. Men det är ju sommar i Sverige.
Idag vaknade jag vid 12:30 :o Herregud så länge jag sov, men det var skönt också. Sen låg jag bara kvar i sängen och läste bloggar. Så skrev Malin att jag kunde komma ner och titta på Eliaz, så ja vid 14.30 gick jag dit och kom hem strax innan 17. Eliaz var jätte söt, och otroligt lik sin mor. Vi pratade på, började titta på en film. Så var ju Zanna och Novalie där också, och fröken Novalie börjar ju bli en stor tjej nu. Helt obegripligt.
Vi ska snart äta, det blöir makaroner och köttbullar idag. Det är alltid gott.
Så har det ju slutat regna. Så hoppas det förblir uppehåll så ska jag höra av mig till Emma, så går vi en sväng :)
Jag lägger upp bilder sedan från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0