Punktering ..

Idag har det inte alls hänt mycket, jag och Daniel har gosat på eftersom att han skulle åka idag :(
Så det enda som ma har gjort är att man ha tittat på tv legat i sängen och ätit, roligt va? Ne det tycker inte jag men det är ju ändå sunkigt väder.
Vid 17 tiden var det ju dags att fara mot bussen, men även Marianns gubbe skulle med. Eftersom hon jobbade kväll så ringde mamma och erbjöd sig skjuts ner till bussterminalen för bussarna går samtidigt. Så vi for bort dit för att hämta honom, han klev in i bilen sen när vi far därifrån så är bilen konstig mamma tror hon kör med handbromsen som inte alls stämde. Daniel tittade ut och då kör mamma på fäljen :p Jaha?? Mamma ringde Micke som fick komma och skjutsa dom, jag trodde inte dom skulle hinna. Eller jag hoppades på att Daniel skulle missa sin iallafall. Men dom hann båda två tyvärr. Så for jag och Micke tillbaka där bilen stod och då hade mamma bytt däcket redan, så vi for hem och nu sitter man här som vanligt.
Det är tråkigt att älsklingen har åkt, men vi betämmde att han skulle komma på fredag igen och stanna tills på måndag. Åker ju till stan i helgen, eftersom skolan börjar på tisdag?
Men nu har man ju en chans att göra nått, städa rummet tvätta osv. Imorgo ska jag följa med mormor och morfar till Östersund ska fara in med en del saker till lägenheten, sen tar jag med mig resterande saker i helgen när mamma skjutsar in mig.
Jag är så grymt less, less på att det alltid är samma visa. Det är skillnad på folk och folk, tydligen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0