Njuta ..

Jag kom hem från stan vid halv 5 kanske, jag hade inte tänkt att köpa något mer än hårspännena till farmor. Men jag och Linda gick runt på stan väldigt länge så jag hittade saker ändå. Jag fick med mig 2 st ansiktsmaskar, en scarf (stavning?) och ett snyggt linne. Det vär väl ändå bra? Linnet var på rea så kostade endast 99 kronor. Det är billigt och bra. Sen har jag tittat på sex and the city. Det är verkligen jätte bra. Sen så vart jag hungrig och tänkte : ska jag verkligen prova koka ris? Japp, jag gjorde det och vet ni? Jag lyckades, riset blev perfekt. Jag har aldrig kunnat koka ris, så jag är nöjd. Med riset så åt jag min kött/wook gryta. Jätte god middag. Nu ska jag titta på nått avsnitt till, sen ska jag duscha. Så ska jag måla om nagarna och sitta med en ansiktsmask :) Härligt, man känner sig ju mycket finare då inför imorgon. Även om det inte alls blir någon skillnad så är det härligt att själv känna av det :) Måste ju njuta fullt ut av sin sista sommralovs dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0