Men något ?

Ligger i sängen med datan, jag har duschat för ett himmla bra tag sen och sen har jag fixat mig lite smått. Varför har jag gjort det? Man gör ju ändå ingenting på dagarna. Men man känner sig iallafall snyggare. Jag har målat naglarna och tå naglarna också, bara det blir mycket snyggare. Och speciellt nu när jag har sånt fin rosa nagellack som jag fått av Daniel. Jag har fortfarande inte ätit något, men igår åt jag endast middag och en sockerkaks bit hos Eva. Så jag har väl kommit in i en svacka igen när jag inte äter så mycket. Jag som älskar mat :p Men känner man sig inte hungrig så äter man ju inte. Speciellt inte när man driver på ensam hemma.
Ne nog skrivet nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0