Luncha ..

Nu har jag kommit hem har varit på Lotties med Malin, Zanna, Natalie, Novalie och Eliaz. Jag åt en panini, det var jätte gott, blec också jätte mätt. Sen när vi skulle gå så kommer Tijan springandes efter mig. Dom andra gick och jag och Tijan pratade lite smått och snabbt. Sen gick jag på ica och köpte snus. Nu sitter jag hemma och jag ska få besök utav Linda lite senare som det lät :) Kul!
Sen är jag less på allt skitsnack, och några saker till som inte är värt att ta upp. Något som händer jämt som man är så van vid.
Nu ska jag kolla bloggloving, föresten ni som följer bloggar och inte redan har bloggloving så skaffa det. Där lägger man till allas man vill läsa så kommer det upp inlägg så fort någon har upptaderat. En bra sak istället för att gå in på bloggars sida flera gånger för att se om dom upptaderat.
Här är sidan : http://bloggloving.se väldigt bra för dom som läser många bloggar.

Hörs sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0