Länge sen ..

Nu har jag inte skrivit på 2 dagar tror jag det är? Men hinner inte skriva så mycket bär Daniel är här. Han skulle ju ta en buss hem idag, men han har slarvat bort sina pengar. Snyggt jobbat.
Men i fredags var det okej, blev lite strul som vanligt men helt okej iallafall. Sen i lördags så åt vi på stan sen kom Linda och Tijan och vi gick på bio. Igår gjorde vi ingenting nästan, tog det lugnt, städade, hadlade åt fläskfile och potaissallad. Jätte gott var det.
Idag var jag på hudmottagningen, doktorn förlängde tabletterna så fick jag tillbaka salvan också. Så i 3 månader till ska jag äta detta. Sen blir det förmodligen något annat. Sen var det dags för psykologi B, hoppas det är en rolig kurs. Sen lunch på stan med mamma, Lena och Daniel. Sen var det dags för dans. Okej, det kommer bli roligt, men det kommer absolut bli tufft. Jag kommer då iallafall få en tränad kropp framöver. Det är ju helt okej, eller hur?
Sen gick jag på stan med mamma, träffade guld gossarna Jimmy och Jimmy, sen träffa jag Linda och vi gjorde absolut inget. Kom hem nyss. Fick ett par jeans och mys tröja av mamma idag, tack så mycket <3
Nu ska jag glo runt på internet i lugn och ro för Daniel är och leker med Tijan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0