Kroppen ..

Kom hem för en stund sedan efter dagens jobb. När jag kom hem lämnade jag bara väskan och hämtade Selma. Vi gick en sväng, tänkte att jag skulle ringa Daniel för att prata när jag ändå hade tid men då hade så klart inte han tid. Trodde jag skulle få sällskap av han på promenadem. Kom nästan nyss hem, så har jag hängt upp tvätt. Slängt i en ny maskin, tror jag är inne på min 5e maskin sen igår eftermiddag vid 19 tiden. Tycker jag är bra och snällt. Känns som jag är värsta husmoren :p Men när mamma kommer hem blir det ombytta roller :)
Tänkte städa lite nu men jag orkar verkligen inte, känns som kroppn ska sluta fungera. Jag har så ont i ryggen och helt slut i benen. Det är väl både jobbets och städandets förtjänt skulle jag tro.
Har börjar sova dåligt den senaste veckan. Sover inte alls lika skönt och bra som förut :/ Knepigt. Ska iallafall lägga mig tidigt ikväll. Ska steka köttbulls pytt nu så jag har något att ta med mig på lunchen imorgon, ska även äta lite nu. Sen blire sängen och godnatt.

Tror även att det blir Umeå i veckan, Daniel sa att det var noliamässan vad det nu är. Och han ville att jag skulle komma, så det lutar åt de hållet. Kan vara skönt att komma bort innan skolan börjar igen. Men då finns det en nackdel med att åka. Tänk då om Malin får barn, eller inte hinner kommer hem innan jag åker om hon får innan jag far. Det skulle vara tråkigt, för man vill ju gratta och ta en kik på underverket. Men hon kanske bara skulle tycka det var skönt att slippa ta hem 1 till och visa lillen, för hon kommer nog vara rätt slut. Kanske är lite mer uppvilad efter några dagar? Ja det blir nog som det blir, de är inget som går att skynda på, men jag hoppas det är på G snart iallafall. :)

Ne godnatt säger jag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0