Jag älskar dig ..

Det är ord med så mycket innehåll. Här kommer jag älskar dig på lite olika språk:
Albanskt - të dashuroj
Grekiskt - σε αγαπώ (visst såg det snyggt ut, men jag prövar inte ens ljuda det)
Spanska - Te quiero
Ryska - я тебя люблю ( det såg också fint ut)
Kroatiska - volim te
Lite roligt inlägg, själv tycker jag sånt är häftigt. Tänk så otroligt många språk det finns runt om i världen.

Dax för att stäng av datan nu, borsta tänderna och titta på min absoluta favorit, sex and the city så klart. Bara ett avsnitt till så är jag på 3dje sesången tror jag.
Godnatt alla fina.
I love you,  but way is it always my thing to get it to normal? Do somthing you. Happy birthday....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0