It´s time to bed..

Nu är det dags för sängen, ska bli skönt. Känns som jag har växt värk i högra benet. Det gör iallafall ont!! Har varit hos Tijan ikväll, Linda mådde inte så bra så hon kom inte ner förns efter 1-2 timmar. Vi har spelat lite kort och fikat. Sen kom Eva också hem då gick Tijan och Linda upp och jag och Eva satt och pratade. Men när klockan var 1 så insåg vi båda att det var dags att lägga sig.

Du sårar mig så förbannat mycket.

Jag fick en anonym kommentar : Jag läser. Ok så trevligt , jag vet ju verkligen vem det är. Någon som inte vågar skriva i från vem eller som har glömt att man kan skriva in namn. Sen så är det ju så att det stämmer fortfarande inte med statestiken långt ifrån. Men vill ni inte kommentera så.

Godnatt.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0