In the city igen ..

Nu är man tillbaka till Östersund, jag mamma och Therese åkte in vid 1 tiden idag. Sen har vi handlat mat och hela fadderullan. Så åt vi middag på kina, jätte gott. Sen tillbaka till lägenheten och mamma och Therese for. Kändes konstigt när dom for, lite tråkigt. Började med att bädda sängen och fixade in maten. Sen så skrev Linda att hon och Mikaela var nästan utanför mig, så dom kom upp sen va vi ute och gick. Vi gick ner på stan till badhusparken och sunt sen upp hit igen. Dom gick tillbaka till Mikaela för Linda skulle hämta nå saker där, sen skulle hon tillbaka till Brunflo. Skänt med lite frisk luft, och skönt att gå också. Roligt att dom drog med mig :)
Så nu är klockan så pass mycket så jag tänker inte packa upp kläderna, får bli imorgon så har jag nått för mig då med :)
Mamma köpte filmen män som hatar kvinnor idag, så äntligen ska jag få se på den ikväll.
Det var min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0