Härligt ..

Kom ut från duschen för en stund sedan, och nått jag gillar så är det att självtorka. Man lindar handuken runt sig sen får luften göra lesten. Jag hatar om man måste skynda sig att torka sig och sedan på med kläder, och är det nytvättade kläder är det nästan omöjligt iallafall jeans. Men sitter här med min ansiktsmask, ser inte klok ut :p Tur jag är själv, men vill ni veta en hemlis? När Daniel är här och jag smörjer in hela facet med ansiktsmask så vill alltid Daniel oxå ha, så när han är här så delar vi :p Han kommer nog bli sur om han läser detta. Men hur sött är inte det? :p
Efter detta ska jag måla naglarna, så ska jag välja kläder tills imorgon. Det går så oerhört mycket snabbare då. Men frågan är vad man ska ha på sig? Det skulle ju bli regn, äh jag klurar nog ut det. 
Nu säger jag godnatt till bloggen.

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0