Har ingen lust ..

Har ingen lust till något, det är dåligt väder och ingenting händer. Vaknade för sent och har bara tittat på sex and the city sen jag vaknade. Har inte klätt på mig ens. Men behöver man göra det en sån här dag? Hoppas att dagen har något att bjuda på senare iallafall?
Vad hände inatt, varför kan du aldrig ge dig. Vill du ha mer skit? Jag är så förbannat less på hur du beter dig, när ska du bete dig?

Så undarar jag vilka som läser min blogg? Jag vet typ 3 stycken och det är ju inte alls som statestiken. Så snälla lämna en kommentar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser.

2009-08-22 @ 18:19:46
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg :) /Maddde

2009-08-23 @ 22:16:46
Postat av: Magda

Jag brukar läsa då och då=)

2009-08-26 @ 13:52:06
URL: http://maggiehoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0