Godmorgon ..

Nu har jag vaknat för ett tag sedan, tänkte hpooa in i duschen alldeles snart. Sen måste jag verkligen packa. Jag brukar alltid packa för mycket onädigt skit och det ska jag inte göra den här gången. Jag ska packa smart. Jag sitter också och funderar på hur länge jag tänker bli borta, om man tänker så kan jag ju vara där rätt länge. Men det blir nog kanske tills på måndag. Det låter väl lagomt länge? Det visar sig, jag hoppas att Daniel tänker förlja med mig hem sen också. För snart börjar skolan och då kommer det inte finnas så mycket tid att fara och åka flera mil. Det är tungt att vi måste vara så långt ifrån varandra. Men jag börjar bli van.

Nu ska jag duscha och packa, känns väl inte så lockande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0