Fullt upp ..

Idag har jag det jag måste göra, eftersom jag åker in till Östersund imorgon så måste jag packa och tvätta det sista. Det känns lite konstigt att man ska tillbaka till skolan, men ändå kul. Men att packa hatar jag, det tar så lång tid så ska jag försöka att inte ta med mig allt för mycket. För man använder inte allt man tar med sig, det blir mycket som bara får ligga i en låda hela året. Så jag måste tänka smart, för så mycket plats har jag inte + att man kommer ju köpa en massa kläder.
Jag ska sluta läsa Kissies blogg, jag läser enbart den för att hon är blåst. Och varför ge henne en till läsare bara för det?

Kan killar bara trycka bort problemen i hörnen och vara glad? Mår dom inte dåligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0