Frysen och övertrött..

Jag tror jag håller på att svimma, nu har jag städat 3 timmar i vardagsrummet och det är inte klart på minst 1.5-2 timmar. Men det la jag åt sidan till morgon dagen. Har nästan nyss varit ut på en promenad med hunden, blev verkligen bara runt några gator i närheten för är så himmla trött. Så har jag alldeles nyss fikat, det blev joghurt med bananer i, skorpor och ett glas jucie. Gott var det. Jag fryser jätte mycket och vill verkligen hoppa ner i sängen nu och sova länge imorgon. Men känns som jag måste ställa klockan om jag ska hinna städa klart i rummet och börja i köket, så ska maten vara serverad klockan 16.30 för mamma, Therese, mormor och morfar. Så det känns som att jag har det jag gör imorgon också.
Har iallafall varit vaken i 18 timmar nu, och hållt igång hela tiden. Det känns..
Nu blir det verkligen sängen, hoppas på en skön sömn inatt iallfall.
Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0