Expriment ..

Igår  innan vi började med alla aktiviteter på björkbacka så ska våran klass vara med i ett expriment. Det går till så här:
Du ska ha en hårsnodd på vänster arm, man ska inte klaga på 7 dagar. Klagar man flyttar man hårsnodden till höger arm. När du vaknar dagen efter så får du sätta tillbaka snodden på vänster igen och börja om. Vi har ända tills studenten på oss, men den som klarar det först måste baturligt vis inte fortsätta med detta. Förstod ni?
Detta är till för att man mår bättre utan att klaga, det är något i kroppen som sätter fart och fråga mig inte vad för det har jag glömt. Testa och se hur många dagar ni klarar, och hur länge det tar tills ni klarar det. Själv har jag redan fått sätta min på höger, för det blev lite klag igår. Som det blir varje dag. Tror ni jag klarar det?

Träffade ju upp Emma på stan igår, vi gick runt på stan och kika lite. Jag köpte ett par skor och en tråkig bh. Sen gick vi och åt, satt och pratade 2 timmar. Köpte glass också. Sen gick vi hem till Emma och surrade på vidare där. Att våra killar kan vara så lika med allt :p Hade en jätte trevlig middag och kväll. Med mycket skratt :) Jag åkte hem kvart över 8, sen slog jag på datan börjad skriva ett blogg inlägg men då fuckade sig datan så jag stängde av den och tittade på 2 avsnitt av sex and the city. Sen somnade jag innan klockan halv 11, för då hade Linda skrivit till mig och då sov jag :) Snacka om att det var skönt!!
Så imorse var jag jätte pigg, klev upp klockan 9 fixade mig ingenting alls idag. Såg ju ut som jag gjorde också :p Sen följde jag med Linda och hennes mamma till Mikaelas lägenhet för att fixa lite saker. Hennes lägenhet var jätte fin, och den är 2 minuter ifrån mig. Sen kom jag hem och har inte alls gjort mycket, duschat har jag nyss gjort. Linda kommer hit vilken sekund som helst. Så ska vi fixa oss och börja dricka. Så frågade jag henne har du ätit, eller om hon skulle äta här då svarade hon: ne jag har ätit men mamma skickade med mig mat till dig :) Naaaw, visst va det sött? Taack <3

Mamma ringde nyss, och vet ni??? Mamma och 5 till tror jag de va spelar ju på lotto tillsammans. Och dom hade vunnit 56000 så dom fick 11000 var :) hur kul är inte det då? Grattis till dom.

Nu kom Linda, bye bye.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va störigt att ha gummisnodden på vänste, har alltid haft den på höger ;D haha. / Madde

2009-08-28 @ 18:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0