Everyone ..

Godnatt alla, nu ska jag tvätta bort sminket och borsta mina tänder sen lägga mig i min sköna säng och sova. Har haft en jätte härlig kväll hos Eva, vet inte hur länge sedan det var vi sågs. Och alltid lika trevligt att umgås med henne som vanligt. Åldersskillnad finns inte :) Vi satt och pratade, så som vi surrar jämt. Man passar på att klaga lite, berättar secret things, ideer osv. Om jag ska säga något så tycker jag att den bästa man kan prata med är just Eva. Om allt och ingenting, hon förstår som ingen annan gör, hon kommer med råd som ingen annan gör.
Tack för en härlig kväll.
Ne sängen var det, är hur trött som helst. Imorgon händer väl ingenting förstårs. Eller ut och gå ska jag med Emma :)

Se me as I really am!

I never thought I'd be in love like this
When I look at you my mind goes on a trip
Then you came in and knocked me on my face
Feels like I'm in a race but I already won first place
I never thought I'd fall for you as hard as I did
You got me thinking about our life, our house and kids
Every morning I look at you and smile
Cause boy you came around and you knocked me down
  ♥


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas att det slutar att regna :)

2009-08-18 @ 14:13:02
URL: http://saema.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas att det slutar att regna :)

2009-08-18 @ 14:13:05
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0