Det närmar sig ..

Skolan börjar verkligen att närma sig med stora steg. Det är ju mindre än en vacka kvar. Tänk att om jag inte hoppat av förstå året på JB hade jag ingen skola att gå tillbaka till. Men det känns riktigt skönt att jag vet vad jag ska göra 1 år till. Jag längtar till jag får träffa alla :)
Sen jag vaknade har jag hunnit sett på 1 avsnitt av Sex and the city, så har jag hunnit läsa alla upptaderade bloggar. Så jag har alltså inte klivit upp ur sängen ännu. Skönt att ha en sån dag också. Men nu ska jag kliva upp och fixa mig lite smått iallafall, så får vi se vad dagen har att erbjuda.

Nu känns allt kontisgt jag måste hålla det jag skrev. Jag tänker inte ens svara när du ringer, om du ringer vill säga.
Kläderna var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0