Björkbacka ..

Imorgon mellan 8.15-8.30 ska vi vara uppe på björkbacka. Yippi, visst det kan vara roligt. Men jag hoppas att det inte regnar för då är min dag förstörd. Jag tog ju inte med någon jacka hit i måndags, eller jo jeans jacka och en skinn jacka. Men hur bra är det när man ska ha massa ute aktiviteter? Jeans jackan är ju inge varm alls så får bli skinn jackan, men jag hoppas vid gud att det inte regnar.
Måste faktiskt försöka somna tidigt idag. Var så trött imorse, och var så trött vid 4-5 tiden idag. Men det vänder sig alltid på kvällen, då blir man piggare.
Så måste jag damsuga och plocka fram extra sängen till Daniel imorgon. Vad gosigt det ska bli att han kommer :) Så min dejt med Emma, kan inte ha det bättre :p dejtar 2 stycken sammtidigt, oh nooo!
Godnatt bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0