Bättre ..

Nu har en del av min arghet gått åt till gladhet :) Nu är jag äntligen på hyfsat humör, och jag ska ta och städa lite på rummet nu när humöret är bättre så ska jag duscha också.
Har suttit och skrivit med Emma på msn, och det behövdes! Det är skönt att prata av sig till någon som tycker detsamma, man behöver inte umgås för att kunna prata med varandra. Tack för att jag fick surra va mig iallafall :) Vi har också bestämmt att vi ska börja träna ihop nu när skolan börjar och det är väl ett stort + ? För mig har det iallafall blivit så att man börjar märka att man blir äldre och inte alls kan stoppa i sig allt man vill utan att röra på sig, för mig funkar det inte längre :p Lite jobbigt så där men bra att träna också. Så nästa vecka ska vi köpa gym kort :) Yeaah.

Nu ska jag städa minsann, och packa det som ska till Östersund imorgon!




Kommentarer
Postat av: emma

tack själv, skönt att då prata lite:) vart på mycke bättre humör jag med! jajamen till hösten är de träna som gäller=)

2009-08-16 @ 21:45:07
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0