Åh snurrigt ..

Jag gick upp till Eva ikväll. Va ju tänkt att jag och Emma skulle ut och gå, men hon var på middag och jag kände att det skulle bli försent och kallt ute. Så jag gick upp och hälsade på. Trevligt.
Sen jag kom hem har det inte hänt mycket, har pratat med Daniel som inte kommer i helgen så vi får se om jag åker in till Östersund då. Inge roligt att vara där själv :/

Nu måste jag bara få uttrycka mig, Jag ska ta allt från början:
En dag i våras frågar Linda mig: Läser du Kissies blogg?
Jag: Näe det gör jag inte (visste inte ens vem hon var då)
Men så visade Linda mig hur otroligt blåst hon var. Och presice som hon sa så blev man fast vid just det där att hon är blåst. Jaha sen den dagen har jag läst hennes blogg men nu har det blivit större. Jag har börjat läsa Amirs blogg, eftersom det har blivit "värsta bråket" mellan dom av löjliga skäl. Dom skriver privata saker om varandra på bloggen, vilken nivå är det på? Jaha men sen då? Ja då läser man Amirs blogg och då kommer Dessi in i bilden, så jag var tvungen att kika in där. Och Dessi är Kissies största hatobjekt som jag fattar det. Kissie har fått hennes blogg nerstängd osv. Så nu läser jag 3 helt onödiga bloggar bara för att vadå?? Varför gör jag detta?
Jag hatade BlondinBella innan, men herregud så jag har börjat gilla hon nu hon är normal, kastar inte skit på andra för att få fler läsare. Hon gör iallafall framgångar, mot för dom här småfjantarna som verkligen älskar att provosera och låtsas att dom är någon annan!
Ännu en gång, varför läser jag ens skiten? Men skulle jag kunna sluta?
Jävla Linda som skulle visa mig Kissies blogg :p

Nu ska jag sova!
Bilderna kommer imorgon.
Godnight, its supposed to be so.



Kommentarer
Postat av: linda

du har de du har att göra om dagarna då ;) haha

2009-08-19 @ 13:18:16
URL: http://lindawinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0